Olga Wysłowska


Była nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, obecnie asystent badawczy i doktorantka na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizuje się w badaniach dotyczących jakości instytucjonalnych form opieki, wychowania i edukacji.

 

 

Kamila Wichrowska

Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Obecnie wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania zawodowe to opieka, wychowanie i nauczanie małych dzieci, metodyka nauczania dzieci języka angielskiego. Prywatnie lubi gotować, czytać kryminały i chodzić na spacery ze swoim psem – Luną.

 

 

Marta Kotarba

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Nauczycielka, wykładowca akademicki na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, psychoterapeutka dzieci, młodzieży i dorosłych. W pracy badawczej przede wszystkim zainteresowana rozwojem społeczno-emocjonalnym dzieci. Pasjonuje ją filozofia, psychologia analityczna, opera. Nigdy nie odmówi filiżanki dobrej kawy!

 

Gracjana Woźniak

Psycholożka dziecięca, trenerka Fundacji Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego oraz Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Obecnie mieszka i pracuje w Brukseli jako terapeutka pedagogiczna. Mama dwóch chłopców, którzy chodzili do belgijskich żłobków. Interesuje się muzyką, teatrem i sztuką współczesną oraz jazdą na rowerze w nieznane.

 

Monika Rościszewska-Woźniak

Psycholog dziecięcy, wychowawca, trenerka. Obecnie Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Dzieci im J.A.Komeńskiego. Od zawsze zainteresowana rozwojem, edukacją, wychowaniem małych dzieci. Pracuje nad tworzeniem i podnoszeniem jakości różnych form opieki dla dzieci 0-6 lat. Prywatnie babcia ośmiorga świetnych wnucząt.

 

Paulina Marchlik

 

Anglistka, tłumaczka, doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się nauczaniem języka angielskiego i dwujęzycznością. Prywatnie pasjonatka dobrej kuchni i fotografii.