Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Obecnie wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania zawodowe to opieka, wychowanie i nauczanie małych dzieci, metodyka nauczania dzieci języka angielskiego. Prywatnie lubi gotować, czytać kryminały i chodzić na spacery ze swoimi psami – Luną i Zojką.
Publikacje autorskie
- Pękala, J. L., & Wichrowska, K. (2020). The BRIDGING project – citizenship, partnership and holistic development. Problemy Wczesnej Edukacji, 49(2), 147-155. https://doi.org/10.26881/pwe.2020.49.12
- Wichrowska, K. (2018). Wyzwania i szanse edukacji włączającej. w: red Pańtak, G., Słodownik-Rycaj, E., Terapia i wspomaganie rozwoju dziecka w edukacji szkolnej. Prace badawcze studentów. Zeszyty Naukowe Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie.
- Wichrowska K., Wysłowska O., (2015). Angielski dla starszaków. Poradnik metodyczny, WSiP; ISBN 978-83-02-15062-3
- Wichrowska K., Wysłowska O., (2015). Angielski dla starszaków. Książka dziecka, WSiP; ISBN 978-83-02-15061-6
Contributing author
- Aguiar, C., Silva, C., Guerra, R., Borges Rodrigues, R., Ribeiro, L., Pastori, G. (2017). 727069. ISOTIS Inclusive Education and Social Support to Tackle Inequalities in Society. D.4.2. Inventory and analysis of promising curriculum, pedagogy, and social climate interventions tackling inequalities.
- Cadima, J., Nata, G., Evangelou, M., Anders, Y. (2017). 727069. ISOTIS Inclusive Education and Social Support to Tackle Inequalities in Society. D.3.2. Inventory and Analysis of Promising and Evidence-based Parent and Family Focused Support Programs.
Wszystkie wpisy Kamili Wichrowskiej – kliknij tutaj