Paulina Marchlik

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Obecnie wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania zawodowe to metodyka nauczania języka angielskiego, kształcenie nauczycieli języka angielskiego. Prywatnie lubi fotografię, kuchnie całego świata i podcasty.

 

 

 

 

Wybrane publikacje autorskie:

Marchlik, P., Wichrowska, K., & Jasińska-Maciążek, A. (2022). Umiejętności z języka angielskiego absolwentów ostrołęckich szkół podstawowych w świetle egzaminu ósmoklasisty 2021. Ostrołęckie obserwatorium oświatowe 2021/22. Warszawa: Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego.

Wichrowska, K., & Marchlik, P. (2021). Nauczyciel języka obcego a kształcenie zdalne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W J. Pękala, K. Białożyt-Wielonek (red.), Obszary (nie)pewności w pracy współczesnego nauczyciela (ss. 167185). Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Marchlik, P., Wichrowska, K., & Zubala, E. (2021). The use of ICT by ESL teachers working with young learners during the early COVID-19 pandemic in Poland,  Education and Information Technologies, 26, 71077131, doi: 10.1007/s10639-021-10556-6

Correia, N., Aguiar, C., Correia, I., Magalhães, E., Almeida, F., Figueiredo, V., … & Mesquita, C. (2020). PARTICIPA-Instrumentos de desenvolvimento profissional para a promoção do direito de participação das crianças em contexto de jardim de infância. Cadernos de Educação de Infância120, 4245.

 

Wszystkie wpisy Pauliny Marchlik – kliknij tutaj