Psycholożka dziecięca, trenerka Fundacji Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego oraz Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Obecnie mieszka i pracuje w Brukseli jako terapeutka pedagogiczna. Mama dwóch chłopców, którzy chodzili do belgijskich żłobków. Interesuje się muzyką, teatrem i sztuką współczesną oraz jazdą na rowerze w nieznane.

Publikacje autorskie:

  1. Woźniak,G. (2011). „Projekty badawcze z najmłodszymi dziećmi”, zeszyt metodyczny nr 1, Fundacja Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego, Warszawa.
  2. Woźniak, G. (2012). Mały badacz czy uczeń w ławce? w: Wychowanie w Przedszkolu, Nr 2, s. 14–17, Warszawa.
  3. Węgorska, G. (2010). Lepsi i gorsi – konflikt między dwoma klasami, Wydawnictwo Raabe, e-book, ISBN: 978-83-7696-177-4, Warszawa.
  4. Kiełczewska, A. K., Garstka, T., Żmijski, J., Jaroszek, K., Węgorska, G, Wieczorek, E., & Żmijska, H. (2016). Współpraca z rodzicami w szkole. Scenariusze zebrań, wskazówki do prowadzenia trudnych rozmów. Materiały dla rodziców, Wydawnictwo Forum Raabe, Warszawa, wydanie II poprawione
  5. Woźniak, G., Bojakowska, A., Mantyk, W., Radwan, J., Kmita, D. i inni. Warsztaty dla rodziców – scenariusze spotkań z rodzicami dla nauczycieli przedszkolnych, materiały Fundacji Komeńskiego, Warszawa
  6. Korsak, M., Woźniak, G. (2012). Dlaczego projekty badawcze „pasują” chłopcom? Magdalena , Gracjana Woźniak,  Dzieci w Europie, Nr 23(11), Dzieci w Europie nr 23 Chłopcy, ojcowie i opiekunowie

 

Wszystkie wpisy Gracjany Woźniak – kliknij tutaj